Blogger Templates

Tuesday

hallo hallo hallo . . .


di mlm yg indah nie (ayat skema), aku mem'bz'kan diri aku ngan membelek2 blog kwn2 aku .
maklum la , xde kje nk buat . so , aku try la cari keje yg berpaedah ckit .
time aku belek2 blog kwn2 aku , aku jumpa something .
alah , bkn apa pn . tp aku rasa cam sesuai ngan diri aku skrg nie .

nk tau aku jumpa apa ?
jeng jeng jeng . *diikuti dgn muzik seram*


tp sebelum tue . korang tgk nie .
nie la blog yg aku belek tue .
lawa tau . nnt korang tlg usha ea .


berbalik pd cite aku td . aku jumpa lagu dlm blog beliau . yg aku rasa agak best jgk utk dilayan . dan yg plg penting , sesuai kot ngan aku .


then aku cari la lirik lagu nie .
korang lyn yer .


. Tuhan Berikan Aku Cinta .

Walau aku senyum bukan berarti
Aku selalu bahagia dalam hari
Ada yang tak ada di hati ini
Di jiwa ini hampa

Ku bertemu sang adam di simpang hidupku
Mungkin akan ada cerita cinta
Namun ada saja cobaan hidup
Seakan aku hina

Tuhan berikanlah aku cinta
Untuk temaniku dalam sepi
Tangkap aku dalam terang-Mu
Biarkanlah aku punya cinta

Tuhan berikanlah aku cinta
Aku juga berhak bahagia
Berikan restu dan halal-Mu
Tuhan beri aku cinta

Ku bertemu sang adam di simpang hidupku
Mungkin akan ada cerita cinta
Namun ada saja cobaan hidup
Seakan aku hina

Tuhan berikanlah aku cinta
Untuk temaniku dalam sepi
Tangkap aku dalam terang-Mu
Biarkanlah aku punya cinta




Monday

terus terang .


wah ! hari nie aku cuba berani kan diri ckp terus terang .

mula2 tue rasa berdebar jgk la .

tp nseb bek beliau blh terima dgn hati terbuka .

dh selesai aku bercakap .

beliau memberi komen :

- silap kita la tue . kita yg cuai -


fuh ! naseb baik penerimaan yg OK .




ouch ! sorry !


awak .

bkn niat sy lukakan hati awak .

tp sy betul2 xdpt nk terima .

sy kasihkan awak .

tp sy sygkan org len .

xadil bukan ?

sy hrp semua nie akan adil buat 'kita' .




Saturday

ber'formspring'

menghabiskan masa ber"formspring" bersama exrel .
byk yg di tanya kepada beliau .
dan byk juga yg di tanya oleh beliau .

soalan first yg dia tanya . .

exrel : kenapa xmau kongsi duit BB ngn C ??

aku : nnt C kebas semuanya..xtgal lgsg utk B..hahahaha


aku membalas serangan ..

aku : bila nk bagi nafkah nie???hahahah

exrel : alamak !!!! kantoi suda . ahhaha



dan membalas terus membalas ...

exrel terus soal aku .

kenapa suka letak nama pelik2 ?? sengaL~ ahhaaha

sbb nama pelik nie agak cute..mcm tuannya..hahahah



penah tak kentut sambil berlari ????

kentut xpnat,,tp berlari tue pnt..hahahah

*tersalah jwb la..*hahahaha


orang tanya lain dia g jawab lain . penin ka ??? haha

hahaha,,pening la..sbb soalan pn pening..



tiba masa utk aku soal dia .
naik muak kot dia nk jwb soalan aku...sampai xdpt nk berbalas balik..

*hahahaha,,kesian..*


apa kaitan exrel ngan arif ?

exrel & arif suka kentut sambil berlari !!


bau ketiak or stokin lg best ?? hahahah

bau kentut sambil berlari lg best .


knp nk jwb merapu ?

sebab jawab masa kentut sambil berlari


knp lelaki xmghrgai pompuan??hahahah

sbb . . . . . .kentut sambil berlari kot . .


bila mau merendeks ???

bila B kentut sambil berlari dpn C . hahaha


knp minat kentut sambil berlari??

sebab . . . .kentut sambil berlari minat kat c gak . haha


knp C makin xsenonoh ?hahahah

sbb c kawan ngn kentut sambil berlari . . .



- aku xtau la pe dah jd ngan C aku skrg nie . hahaha
- agaknya dia suka kentut sambil berlari kot .






dari sahabat , utk sahabat .



Dalam dunia ini, kita tidak punya sesiapa kecuali diri sendiri..
tetapi dalam kita bersendiri, kita beruntung kerana mempunyai seorang sahabat yang memahami kita.

Sebagaimana kita mengharapkan keikhlasan dan kejujuran seorang sahabat,
begitu juga dia.

Tetapi kita sering terlupa akan hal itu.
Kita cuma mengambil kira tentang harapan dan perasaan kita je.

Kita rasa dikhianati bila dia tidak menepati janjinya.
Kita tidak memberi dia peluang untuk menerang keadaannya.

Bagi kita, itu alasannya untuk menutup kesilapan dan membela diri.
Kita terlupa, kita juga pernah membiarkan dia ternanti-nanti....
kerana kita juga ada janji yang tidak ditepati.

Kita beri beribu alasan, 'memaksa'dia menerima alasan kita.

Waktu itu, terfikirkah kita tentang perasaannya???
Seperti kita, dia juga tahu rasa kecewa....
tetapi kita sering terlupa.

Untungnya mempunyai seorang sahabat yang sentiasa di sisi kita pada waktu
kita memerlukan dia.

Dia mendengar luahan perasaan kita, segala rasa kecewa dan ketakutan,
harapan dan impian kita luahkan, dia memberi jalan sebagai laluan penyelesaian masalah.

Selalunya kita terlalu asyik bercerita tentang diri kita hingga kadang-kadang terlupa sahabat kita juga ada cerita yang ingin dikongsi bersama kita.

Pernahkah kita memberi dia peluang untuk menceritakan tentang rasa
bimbangnya, rasa takutnya?

Pernahkah kita menenangkan dia sebagaimana dia pernah menyabarkan kita?

Ikhlaskah kita mendengar tentang kejayaan dan berita gembiranya?

Mampukah kita menjadi sumber kekuatannya seperti mana dia meniup semangat setiap kali kita merasa kecewa dan menyerah kalah?

Dapatkah kita yakinkan dia bahawa kita boleh dipercayai,
kita boleh dijadikan tempat untuk bersandar bila terasa lemah, agar tidak rebah?

Bolehkah kita menjadi bahu untuk dia sandarkan harapan?

Sesekali jadilah teman yang mendengar dari yang hanya bercerita.
Ambillah masa untuk memahami hati dan perasaan sahabat,
kerana dia juga seorang manusia, dia juga ada rasa takut,
ada rasa bimbang,sedih dan kecewa.

Dia juga ada kelemahan dan dia juga perlukan sahabat sebagai kekuatan.
Jadilah kita sahabatnya itu. Kita selalu melihat dia ketawa, tetapi mungkin sebenarnya dia tidak setabah yang kita sangka.

Disebalik senyumannya itu, mungkin banyak cerita sedih yang ingin diluahkan,
disebalik kesenangannya mungkin tersimpan seribu kekalutan,
kita tidak tahu.
tetapi jika kita cuba jadi sahabat seperti dia,mungkin kita akan tahu.





karena ku cinta kau !






Jika ada yang bilang ku lupa kau
Jangan kau dengar
Jika ada yang bilang ku tak setia
Jangan kau dengar

Banyak cinta yang datang mendekat
Ku menolak
Semua itu karena ku cinta kau

Jika ada yang bilang ku tak baik
Jangan kau dengar
Jika ada yang bilang ku berubah
Jangan kau dengar

Banyak cinta yang datang mendekat
Ku menolak
Semua itu karena ku cinta kau
Kau...

Reff:
Saat kau ingat aku ku ingat kau
Saat kau rindu aku juga rasa
Ku tahu kau slalu ingin denganku
Ku lakukan yang terbaik yang bisa ku lakukan
Tuhan yang tahu ku cinta kau

Jika kau tak percaya pada ku
Sakitnya aku
Jika kau lebih dengar mereka
Sedih hatiku
Banyak cinta yang datang mendekat
Ku menolak
Semua itu karena ku cinta kau
Kau...

Back to Reff:

Saat kau ingat aku ku ingat kau
Saat kau rindu aku juga rasa
Ku tahu kau slalu ingin denganku
Kau tahu ku juga ingin denganmu
Ku tahu kau slalu ingin denganku
Ku lakukan yang terbaik yang bisa ku lakukan
Tuhan yang tahu ku cinta kau





Thursday

masihkah ada cemburu ?





aku masih ingin tahu apa yg berlaku pada kau .

kau pun sama seperti aku .

namun kita sering kali mengelak dari bercerita .

adakah kerana ,

" masih kah ada cemburu antara kita ? "





Wednesday

arks??


erm,,esk nk kua ngan dia .
rasa cam segan la pulak .
dh lama xkua sama2 .
mcm mana yer ?

aishh,,xleh jadi nie .

lam kete nnt nk bual apa ea ?
nk ckp apa ?
xkn nk senyap jer ?
nk ajak dia g mn ?

adoiiii la .
segan la wey .
tlg tlg tlg .



erm..

hye .
aku nak mintak pendapat korang nie .
benda nie sdg bermain2 di pikiran aku .
aku xtau nk wat cam ner .
hope korang leh tlg aku ea .

bagaimana

nak

tolak

pinangan

org

dgn

cara

baek ?


tanpa kecilkan hati mereka .


hahahah, suka2 ajer yer . xde kena mengena dgn yg hidup mahupun yg telah meninggal dunia .




. friends care and friends share .


entry nie aku tulis khas utk kau .
sbb nya aku tau kita makin jauh skrg .
tp kau ttp kwn aku .
kau tempat aku luahkan segalanya .
kdg2 aku rasa mcm kau adik bradik aku .
tp aku xsangka apa yg berlaku antara kita akan menjauhkan hubungan kita .
pape pn aku masih syg kan kau .

kalau kau happy ,
berilah aku peluang untuk sama2 kongsi kegembiraan ko .
kalau kau sedih ,
kau carilah aku .
aku sentiasa ada utk kau .




* aku syg kau *
. tp kita makin menjauh .






Sunday

seronok bercerita tentang kawan dan pasangan msg2 .


aku nk story la ckit psl kwn yg rapat ngan aku time skolah dulu . yg sentiasa bersama aku time ssh n senang aku . tp skrg nie smua dh jauh2 . hny leh bertanya khabar melalui msj , call , n jarang2 sekali blh la jumpa . al-maklumlah , semuanya dgn hala tuju masing2 kan . kali nie aku nk story psl intan n asma . dan juga kekasih hati mereka lah .

ok . kita mula ngan kisah intan dl ea . heeeee .
- intan nurshawani binti najid sarjit .
- ank sulong dari 4 org adik beradik .
- D.O.B 21/1/1990
- tinggal di taman kurnia jaya .
- pelawak , baik hati , cantik , dan yg pasti dia syg sama aku . hahahah
- berkerja di putrajaya
- aku selalu rindukan dia .
- rindukan lawak bodohnya .






. suka makan .



. bila dia takde keje .



. makan lagi ? ishk3 .



. pernahkah anda terfikir ? .



dan yg penting . dia dah berpunya . dah punya pasangan hidup . tunggu masa nk kawen jer .
heeee . dh xsabar nk makan nasi minyak beliau . bila agaknya yer ?
- nama panggilan ayie .








* jaga kawan aku nie elok2 . klu kau buat dia sakit hati . aku sepak jgk kau nnt . hahahah .
* semoga berbahagia intan .


***************************************


ok . dah selesai psl intan . korg dh kenal intan ?
skrg nie kita berkenalan dgn asma plak yer .

- nama di beri asma diana .
- anak bongsu dari 5 adik beradik .
- semuanya pompuan .
- tp semua dh kawen , cuma dia jer belum kawen .
- tinggal di telipot .
- belajar di kptm KB .
- amek kos pengurusan perniagaan .
- D.O.B 1/9/1990
- orgnya cantik , baek hati , suka melatah .
- pendiam .







: matanya bulat :



: fokus-fokus :



: gaya seorg pelajar :



erm , asma nie pn dh berpunya jgk . sama cantik sama padan lagi . jgn sape2 berani kacau yer . hehehehe . cepat2 la kawen yer yg ku . ikut lah jejak kakakmu .
- nama panggilan anas .










* tlg jaga kawan kau nie baek2 yer . mcm kau jaga diri kau .
* jgn pernah sakiti dia . klu dia sakit , kau pn akn sakit jugak .

* semoga berbahagia asma .



aku doakan kwn2 aku nie sentiasa bahagia . jgn pernah lupakan aku . aku syg korang !




teman baru .

erm,10/11/10 . aku kua ngan mida . kua g KB . xrancang pn . mgkin sbb boring sgt dk kt bilik . so,sambil2 tue aku cari la teman baru aku . untuk teman kan aku cuti sem nie . then aku jumpa la benda2 kt bwh nie . sbnrnya aku jumpa 6 , tp sbb aku lupa tajuknya , so aku xdpt la nk cari gmbr . t aku upload gmbar len kali ea .



.
cinta remaja yg lagaknya cam lelaki .





kisah seorang wartawan yg gigih berkerja .
beliau terkena sihir oleh seseorg .
menyebabkan hidupnya terumbang ambing .






kisah adik beradik tiri yg memendam perasaan .





luahan hati seorang suami .
pengorbanan seorang isteri yg berpoligami .


*bakal suami dan bakal isteri perlu baca*






tak tau tentang apa .
blm baca lg .
hehehehehe

Wednesday

kerana aku sayang .

Diamku tak bererti aku membenarkan

Bukan juga mengiyakan apa saja yang kau lakukan

Bisingku tidak bererti aku menyalahkan

Bukan juga melukakan

Tapi kerana aku amat menyayangimu

Maka aku cuba sedaya yang termampu

Menarikmu bersama mencari keredhaan-Nya

Di bumi yg terbentang luas ini

kerana sayangku kepadamu

maka aku cuba... dan terus mencuba!

Aku tak mahu berjalan mencari cahaya seorang diri

Dan membiarkan kau tergapai-gapai dalam kegelapan

Andai aku jumpa jalan

Tak akan kubiar kau sesat mencari jalan pulang

Aku tak akan! itu janjiku!

Tapi hari ini hatiku benar-benar terguris

Terguris dengan tindakanmu

Terguris dengan janji palsumu untuk bersama-samaku mencari cahaya

Dan hati ini tiba-tiba timbul rasa benci

Benci kepada manusia yang menarik kau kembali ke jalan yg gelap

Hampir saja hari ini aku mungkiri janjiku itu

Namun tiba-tiba aku sedar

Andai ku biar janjiku itu terkubur bersama amarahku

Aku sama saja sepertimu

Andai ku biar janjiku itu terkubur bersama amarahku

Pasti si durjana bersorak gembira atas kelemahan jiwa mujahid ini

Andai ku biar janjiku itu terkubur bersama amarahku

Pasti, pasti pemilik cahaya itu akan bertanya kepadaku

Mengapa aku biarkan kau dalam kegelapan?

Aku tak mahu berjumpa dengan pemilik cahaya itu keseorangan..

Tak mahu..!

Kerana aku sayang kamu..

Maka aku akan cuba..dan terus mencuba!

Walau sekeping hatiku ini akan terluka teruk

Aku akan terus mencuba

Kerana aku sayang kamu, sahabatku!




* utk kau !







betul kan ????? heheheheh .

Tuesday

erm,ptg yg sungguh indah !
bila aku berada di tingkat 8 HTAA , aku lihat ke bawah . dgn perasaan terkejut melihat keindahan yg dipinjamkan olehNYA . aku terpandang sebuah tasik yg sangat tenang . di birainya terdapat kerusi-kerusi yg sedia menanti hambaNya melabuhkan punggung di situ . terdapat juga pokok-pokok yg rendang . tiba-tiba hati terdetik utk menikmati keindahan itu . tetapi hajat tidak kesampaian bila fikirkan diri ini tidak berteman dan tak mungkin ada yg sudi teman .

aku terfikir , ingin aku keluar dari kepompong keresahan ini . ingin aku mengembara ke suatu tempat yg boleh menenangkan fikiran aku , yg boleh mengosongkan fikiran aku yg penuh dgn semak samun . tapi , siapa yg sudi temankan aku ?

susahnya hidup ini bila tidak bertemankan ? skrg nie , sudah tiada bahu yg blh dipinjam bila air mata ingin melihat dunia ini . tiada yg sudi pinjamkan telinga bila mulut ingin berbicara pasal suka dan duka . tiada yg sanggup korbankan air mata nya bersama air mata ku bila mulut berbicara kisah duka .


pada malam hari ,
aku terpesona melihat cahaya lampu yg menyuluh tiap-tiap bangunan . sungguh indah ! alangkah indahnya jika hati aku secerah bangunan-bangunan itu . aku kembali melihat tasik yg sangat cantik itu . teramat cantik pemandangan di malam hari . lampu menyuluh air yg tenang tanpa gangguan .



* semoga aku tabah menghadapi hari-hari yg akn dtg tanpa mu teman .





Monday

berita sensasi !

erm,,lbh kurang lam kul9 td aku msj kwn aku . aku try tnya dia sal perkembangan mslh yg kitorg hadapi . terasa amat cuak dan takut .


' j , mu xdop msj M ker tnya sal kes kita . lau xslap aku , ptg td diorg dh meeting '


dgn rasa gementar , aku tgu jwpn msj dari dia . 5mnt kemudian , msj aku terbalas .


' kes kta akn selesai lps raya haji nie . td F dh kna pgil . dia kna g****** s** dan p**** tue '


aku rasa tkut gila2 . xtau per yg harus aku wat . andainya itu takdir utk aku , aku terima . tp aku berharap satu keajaiban akan berlaku .


harap2 tiada apa yg berlaku pada aku .




Wednesday



Sy tau awk dah ade org bru dlm idup awk .

tp sy tetap akan igt kn awk .

sampai bla2 (hopefully) .

semua kenangan yg pernah kita tempuhi .

semua suka duka yg kita lalui .

Pahit manis dlm perhubungan kita .

Mungkin sy x cukup bg kasih syg kt awk .

Smpai awk sanggup wat sy cmni .

Pape pn sy nk mntk maaf sblm sume nyer t’lambat.

Sy hanya mengharapkan diberi peluang utk ubah segala2 nyer.

Sy hanya mampu b’doa kebahagiaan awk ngan si dia.



Tuesday

jadilah lelaki paling menarik dimata wanita

hahahaha,,mcm kontroversi jer tjuk nie kan?
lps exam tax td aku kua g machang .
mcm boring jer dk kt blik kn ?
then aku g la kedai Muda Osman .
tiba2 lak ternmpk 1 majalah nie .
' WANITA '
rasa berkenan di hati nk beli .
so , aku beli la .

dk belek2 majalah tue .
ternmpk la tjuk nie .
so , aku nk share la ckit utk tatapan lelaki kt luar sana .
bkn nk tuju or credit kt sape2 ea .


EMOSI.
wanita mudah benar menerima lelaki yg romantis . ditambah sedikit sikap penyayang , lelaki begini akan jadi pujaan hatinya . namun , untuk menjadi lelaki menarik dimata wanita , anda perlu tau emosinya . ini kerana pasangan sentiasa terlibat dgn ksh syg dan cinta . jika anda pandai membaca emosinya dan tahu cara mengendalikannya maka anda adalah lelaki yg sempurna dimatanya .

LIHAT ISINYA , BKN LUARANNYA .
jgn menilai diri seseorg dgn penampilannya saja sebaliknya anda perlu menilai isi dalamannya . begitu cara mahu menakluki hati wanita . mungkin luarannya seorg wanita itu tidak cantik tetapi isi hatinya suci bersih . kalau anda mampu menilai peribadi berdasarkan mata hati , maka anda lelaki beruntung .

TAHU GARIS SEMPADAN .
satu lagi ciri lelaki yg menarik ialah mereka tahu batasan dgn wanita . lelaki yg memahami adalah lelaki yg tahu menjaga batasannya , ia bkn saja melibatkan maruah tetapi masa dpn wanita itu sendiri .

JUJUR , BERAKHLAK , TULEN DAN SEJATI .
lelaki terbaik adalah lelaki yg jujur , berakhlak , tulen dan sejati . kesemua ciri-ciri ini mmg dicari oleh setiap wanita kerana agak sukar mencari lelaki yg memenuhi impian setiap wanita .

SENTIASA BERHUBUNG .
wanita akan terasa dihargai dan disayangi bila anda sentiasa menghubunginya . walaupun nmpk seperti agak remeh tp hakikat itulah yg membuatkan wanita jatuh hati pada anda .

BELAJAR MENGENAI KESELURUHAN DUNIA .
wanita biasanya cukup prihatin . oleh itu , cubalah tanya kepada mereka tentang aktiviti seharian yg di jalani . selain itu , tanyakan juga tentang ahli keluarga dan rakan yg rapat dgnnya . pertanyaan seperti ini membuatkan dia merasakan anda lelaki prihatin dan mengambil berat dgn kehidupannya .

JANGAN SESEKALI MENCEMUH .
kalau anda mengeluarkan kata-kata cemuhan kpd wanita , nescaya anda akan dijauhi . oleh itu , pujilah dgn kata-kata menarik , insyaAllah anda akan berupaya memenangi hatinya . tiada siapa suka diperlekehkan baik lelaki mahu pun wanita .

TAKLUKI HATINYA .
membuatkan wanita bangga dgn anda adalah satu bonus bagi lelaki . begitu juga membuatkan wanita dihargai adalah satu tanda anda adalah lelaki idaman wanita . justeri itu , apabila anda menyukainya , berterus-terang kpdnya . jgn juga malu-malu perkenalkan dirinya sbg wanita paling istimewa di hati anda kpd kwn2 krn apabila anda berbuat demikian , pasti dia berasa bangga krn anda sgt jujur .

SEORANG YG KELAKAR .
lelaki peramah dan kelakar adalah idaman wanita . anda akan jadi penghibur kala dia duka dan juga tempat berkongsi cerita .



Monday

cheNta hAti Sy !



carilah jawapan dalam selaut rasa ,

biarkan hati berbicara bkn sesiapa memaksa ,

semoga nanti kita menghargai sesuatu yg plg bernilai ,

hati seorang ibu dan perasaan seorang bapa .




ABAH !



ketika ku berjauhan ,
masih ku igt hangat kasihmu abah ,

betapaku rindukan redup wajahmu ,
hadir menemaniku .

terbayang ketenangan ,
yang selalu kau pemerkan ,
bagaikan tiada keresahan ,
di jiwa mu .

walau hatimu sering terluka ,
tika diriku terlanjur kata ,
tak pernah sekali kau tinggalkan ,
aku sendirian .

ketikaku dalam kedukaan ,
kau mendakap penuh pengertian ,
disaat diriku kehampaan ,
kau setia mengajarku ,
erti kekuatan .

terpancar kebanggaan ,
dalam senyummu ,
ketika melihatku berjaya .

bilaku kegagalan ,
tak kau biarkan ,
aku terus kecewa .

dengan kata azimat ,
engkau nyalakan semangat ,
restu dan doa kau iringkan .

tak dapatku bayangkan ,
hidupku abah ,
tanpa engkau disisi ku ,
semua kasih sayang ,
yang kau curahkan ,
tersemat dihati.....



thanks abah . kak rindu abah sgt2 . maafkan atas apa yg kak pernah lukakan hati abah .
kak syg abah sgt2 ! ! ! !

Saturday

pelik ? hairan ?

aku macam pelik la ckit kan ,

dl dia sibuk2 ckp nk rampas blik .
nk rebut blik hati si dia .
wat pe nk rebut2 kan ?
xde guna jgk .
so , aku bg jer la .
semua brg yg boy tue bg kt aku ,
aku bg kt girl tue nie .
tp alih2 aku jgk yg dipersalahkan .

mmg la ,
bila dh SYG .
smua yg org tue wat kita rasa betul kan ?
mmg xdpt nk nafikn lg .
lumrah alam .

tp yg aku peliknya ,
xnmpk ker per yg aku dh wat ?
bkn nk di balas pn .
tp tlg la hargai .

bl semua dh terbongkar ,
xtau plak nk slhkn diri sendiri .
tp asyik slhkn org jer .
tau la diri kau tue 'perfect' ! sgt .
xperlu la nk cari slh org .

bkn nk cari gaduh yer .
tp juz nk luah per yg terbuku lam hati nie .
sabar pn ada btsnya jgk kn ?


dl , nk sgt2 .
tp bila org dh bg peluang xhargai plak .
xambek kesempatan ats pluang yg org bg .
xjaga betul2 . camtu ker ?

hah?ada yg terasa ker?sory lah yer .
xterniat pn...



aaarrrggghhhh!!!!!


sumpah !

aku jelous !

jelez !

dengki !

sakit hati !

terluka !




Thursday

it's not too much !



for everything that i spoke that may hurt

for everything that i do was wrong

for eveything that i choose that may upset u

for everything that i push u to do

welll i'm seriously dem sory






yes, aku masih sygkan kau .

yes, aku still care psl kau .

yes, i am stupid .

so, tak nafikan yg aku still hrp kt kau .

dia lbh pntg dari aku kan ?

kau xsudah2 nk mrh aku .

yes, kau dah dpt lupakan aku .

kau dh spt ksh syg baru dari dia kan ?

aku dh xpntg lg kn .

thanks a lot .