Blogger Templates

Monday

3 idiots !

" idioten . idioti . idiotas . 馬鹿 . 바보 . "


yes ! akhirnya berjaya jgk aku layan 3idiots neh . atas alasan ada org yg suruh aku tgk . jd aku layan lah jgk . utk tidak mengensotkan hati beliau . opppsss , beliau ker ? tp , disebabkan tajuknya 3idiots , aku layan cite nie secara bersirisiri . sebanyak 3kali lah kan ? fuhhhh ! letih aku nak habiskan cite nie .


apa ? ? ? ada yg tak puas hati ke sbb aku baru tgk cite nie ? aku tau la cite tue dah berjamanjaman kua . aku bkn bdk di bawah tempurung ok ? cuma dl aku xsuka lyn cite la . tp skrg nie aku dah blaja la ckitckit . " sy bdk baru belajar . klu slh tlg betulkan " .

cite nie sgtsgt best . erti sebuah persahabatan . mcmmcm la moral value yg aku dpt . dah tentu la , kan aku tgh blaja skrg nie . kankankan ? ? :p



sapesape yg masih belum tgk cite nie , cepatcepat la tgk . pasti best ! meleleh punya !



okeh ! nie kisah 'pewaris 3idiot' . bkn waris jari hantu yer kwnkwn .
29/01/2011 . ku tan , ku ten & ku dah . menjalankan misi memecahkan kebosanan tahap gaban time cuti . kwnkwn , masa utk kita merendeks bersama . hilangkan segala tensionsixsion yg ada . jgn disimpan didalam otak yer . nnt berulat . yerkkkksssss .

aku dan merekamereka keluar mkn bersama . kitorg menghebohkan diri kt 'pizza hut' . bkn 'pizza hir' yer . sbnrnya aku menuntut janji manis ku tan . beliau nak belanja aku mkn pizza nie . maklum la , aku kan mengidam skrg nie . dah 5 bulan pon . ops , terkantoi sudah ! hahahaha . semua bendabenda yg kamikami mkn nie , di taja khas oleh ku tan . aku pon dpt penaja jgk tau . tak perlu sshssh maen bola sepak :p .


okey lah , aku ada pix nk bg korang jelez nie . tp korang jgn jelez lbhlbh yer . nnt tak pslpsl aku terajang korang .




sgt sedap . masam & manis .




bl dpt jer , aku terus ngap !




best gila !












menu kami .




ku tan . penaja tetap .








p/s : ada yg jeles ? tlg lah jeles !

1 comment:

intan cute said...

pas aku blik nih,aku nk mu belanje aku plop.....xkira okey...!!!