Blogger Templates

Wednesday

alhamdulillah

assalamualaikum.

hai. yes, bertemu jgk kita utk minggu ini. heheh, ayat takleh tahan.

apa ye yg berlaku minggu nie? sekali lg kita cakap pasal praktikal blh? setelah hantar resume kat banyak2 firm yg aku rasa berkenan, tapi bila timedapat feedback, takde 1 pun yg aku dapat. jeles jgk dengan kawan2 yg dah ramai dapat feedback. sedih pun ada. dan aku tahu, penantian itu 1 penyiksaan.

kawan2 aku ada yg dapat lebih dari 3 tawaran. tapi aku, 1 pun tak dapat. kecewa kan? dan pada hari isnin, KH LIM telah memecahkan kebuntuan aku nie. alhamdulillah. akhirnya dapat lah jugak 1 feedback. dan aku mintak tempoh utk aku fikir. dan aku fikir, agak2nya resume aku nie tak laku kot kat klate nie.

lepas selidik semua benda, akhirnya pagi td aku komfemkan yg aku akan praktikal kat sana. dan dah tak payah utk aku fikir tempat2 lain.

aku harap, keputusan yg aku buat nie adalah yg terbaik. untuk masa depan aku.
insyaAllah.

bye.



No comments: