Blogger Templates

Monday

::: keesokan HariNya :::



*** pada 11 JunE 2010 ***
=]

tarikh nie la aku tgk result aku . . .
tp bkn aku yg bkk . . .
page tue terbkk sdiri laaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
hahahahaha,,,

mna tak nya,,,
dari semlm aku try bkk page tue,,,
tp xterbkk jgk . . .
last2 ia terbkk tyme aku tdo lak tue . . .
ishKK3 . . .

aku bkk mata pgi tue, , ,
trus nmpak result . . .
nasib bek result tue xleh berckap . . .
klu x , maybe akn berbunyi . . .
" selamat pg Cinta " . . . .
************ kononnya Romantik la result nie ***
hahahahaha =]

tp , aku bersyukur sgt2 . . . .
semua result aku OK . . .
xder la terkena penyakit jntung pg tue kan . . .
nsib bek r tue . . .

tp walau cmner pn, , ,
ada gak la yg aku xpuas hti . . .
result aku down , down , down . . . .
cam frust gak la . . .

tp aku ttp trima dgn hati yg redha . . .
cewahhhhhhhhhh ayat!!!!!

next sem,
aku berharap akn dpt yg lbih bek . . .
kna berusha lbh utk sem dpn neh . . .
bersdia lah kamu !!!!!

**** amin.......................


No comments: