Blogger Templates

Monday

*** periSTiwa 10 JunE 2010 ***

haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa,,,

nie la tarikh keramat wat dak2 UiTM ,,

nk tau knp???

tarikh result diorg akn kua . . .
result aku pn kua pd tarikh nie gak . . . .
of course la , , aku kan dak UiTM gak . . .
fuhhhh!!!!! mmg
berdebar gila rsa . . .

mmg skit hati la dgn system UiTM neh ! ! ! !
rasa cam geram pn ada . . .
tp nk wat cmner,,
sbr je la kan . . .
student uitm nie kan rmai . . .
mmg la sesak kt system tue . . .

( ayat sedap kan hati jer )

tp , , bia pn sesak , ,
aku ttp nk redah gak . . .
mn tak nyer , , tkut kot nk tgk result lmbt2 . . .
mn la tau kot2 ada yg kcundang . .

nk di jadikan cerita , , ,
aku pn dgn hati yg tenang,
redah la jgk student portal tue . . .
berpuluh2 kali aku refresh page tue . . .
tp, xjgk leh log in . . . .
dgn azam yg kuat ,
aku bersabar dn trus ag
mencoba ** coba kau coba **
mana la tau kot2 usha aku berjaya kan . . .

namun akhirnya,,
aku terlena dalam student portal . . .
xsempat nk blik tido kt umah . . .
sbbnya, xjumpa jln kua . . .
org yg berpusu2 dlm tue . . .
smuanya xmahu mengalah . . .

No comments: