Blogger Templates

Friday

TariKh KerAMat

tarikh keramat lg ? ? ? ?
byk nyer tarikh kramat thun nie . . . .
kali nie apa plak " cik puan ateng " oiiiiii . . . .
bL tarIKh krmatnya ? ? ?

hm , , , klu nk tau ,
18 JunE 2010 laa . . . .

-- apa yg dh jdi ? ? ?

adik aku dpt tau tmpt dia smbg blaja . . .
cam ska pon ada . . .
sedih pn ada . . .
cam bercmpur gaul skrg nie . . .

-- knp " cik puan aTeng " ? ? ?

hm , , yer la kn . . .
adik leh smbg study , , ,
msti la suka kan . . .
n aku pn leh tompang g jln2 gak . . .
tp , yg sedihnya . . .
dia kna tgal umah la . . .
dh xder la lg sorg penghuni rumah aku tue . . .
dh la org nya skit , , ,
ada lak yg nk kua . . .
cam sdih la kan . . .

-- sbr je la , , , xkan nk halang dia study kot . . .
-- dia pn nk ada msa dpn gak . . .

yer la , , , ,
aku sbr la nie . . .
aku pn tompang gmbra gak tuk dia . . .

hope dia leh study elk2 la kt sna . . .


***** pape pn , thniah tuk MOHD HILMI *****

No comments: