Blogger Templates

Wednesday

bila kami keluar .


aha!bertemu kembali kita dlm rancangan * tet tet tet . eh , taktaktak . hehehe .
korang nak tau tak , dlm keadaan aku mcm nie , blh lg aku kua jlnjln . aku kua ngan adik aku lah . aiyya . terus je pk negatif eh ? nie kan cuti skolah . jd , saje jer aku kua bwk adik aku jlnjln . dah lama tak jln sama dgn dia .

dlm pale otak aku nie , pk mcmmcm bnda aku nak beli . utk adik aku . utk aku . tp kali nie aku lbh pntgkan utk adik aku dl . blh ? heeee . baekkan aku nie ? * jwb bek cpt ! klu tak , aku tembak ! hahahaha , bagusbagus .

aku kua umah jam 1030 pg . awl kan aku bgun hari nie ? nk g jlnjln punya psl . aku rela bgun awl . hahaha . then tunggu bas . punyalah lama aku tunggu bas , pkl 11 pg baru ada bas . huh ! nseb bek ada . klu tak , mmg tak jadi kua lah hari nie . tak penyabar kan aku nie ? heeee , peace !

sampai KB pkl1115 pg kot . aku pun lupa tgk jam . excited sgt dpt nek bas . hahaha , kan aku nie tak dibenarkan nek bas . kali nie terlepas jgk . tue pun masih ditentang keras oleh ayahanda tersyg . tp mendapat sokongan penuh dari bonda tercinta . hahaha . terima kaseh ma !

meh nak share ckit pengalaman nek bas nie . dah la kena nek ikut pintu blkg , pintu dpn rosak . haish , mcmmn nie . nk kena byr kt depan . kang aku tak byr kang . hehehe . takpe , akan ku redah jua . dah la org ramai dlm bas tue . aku kena berdiri lah beb ! ambek kau , pdn muka . nie la padahnya bila tak dpt restu dari abah tersyg . berdiri pun berdiri lah , nk kua punya psl . fuh ! sanggup tue . hah , kena byr tambang rm1.70 . aku bkn tau pun brape sbnrnya . punya la besar aku bg duit . nak tau ? duit warna merah . hah , ambek kau . byr utk 2org . hahaha . nmpk sgt tak pernah nek bas kan ?

ok . back to story . sampai kt KB . yes ! shopping time . hahaha , tp bkn utk aku okey . nie kita cari utk adik aku dl . kita cari sluar , baju , slipar . okey ? nak apa lg ea ? ahhh , nnt lah dl . first nie , kita cari sluar dl ea ? " adik nk sluar cmne nie ? hm , ikut kak lah . tp adik xnk jeans . ok . baeklah " . cari punya cari . jumpa la . tp kan , meh aku nk share ngan korang . dlm sibuksibuk aku cari sluar dia . blh dia tny aku . ' kak , bas tue tunggu kita ker ? ' . hah ! gelak cepat ! hahaha . aduh la adik aku nie . klu bas tue tunggu kita , tak cari makan la pakcik tue adik oiii . dahdah , adik try sluar nie . ok ! cun sgt dgn adik . tgktgk harga , nah ! ambek kau . kau igt aku nie cop duit ker ? hahahah . berfikir sejenak , nk beli or tak ea . klu tak beli kang panjang sedepa lah muncung dia . takpe lah , beli lah . berkorban utk adik . hehehe , peace !

hah ! nie psl aku pulak . pusingpusing cari sluar adik aku td . ternmpk pulak sluar putih . wahhhh ! aku nak sluar tue blh ?? nak jugak ! nak jugak ! hah , blanja aku sluar tue cpt ! aku bunuh korang nnt . hahaha . haish , mcm nak beli jer . tp , byk lg brg adik tak beli . takpelah , postpone lah dl . sobsobsob . :( .

jom lah dik , kita cari brg adik . ceh ! ayt redha . hahaha . time cari baju , takde byk karenah dia . ikut je aku . hah ! nie yg aku tak suka nie . time cari selipar . punya la susah nk cari selipar dia . nak style jantan ! eh , kau tue pmpn lah adik . adoyai . tgk , dah pnjg dah muncung dia . takpe lah , kali nie kak ikut adik . time pilih selipar , sempat lg dia berkata . "sluar beli sluar laki , slipar pn laki jugak " . dush ! ambek kau adik . tau pun . tp kau nak jgk . huh !

tgk jam . eh , dah pkl 1 nie . jom lah g mkn . kang lmbt pulak blk . nk tunggu bas lg . adik berkata , hari nie kak blnja adik mkn , kak kata hari tue nk blnja adik mkn . hmm , ye la . klu nak sruh adik blnja pun , adik bwk duit ke ? hahaha , pdn muka ! kita mkn mc'd lah adik . dah lama tak mkn nie . erm , adik nak mkn apa ? ikut kak lah . hah ! ikut kak lg . adoi laaa . meh kita tgk , aku ngan adik aku mkn apa . mkn besar punya !



ayam , nugget , burger .



muka frust tak dpt sluar . ;p



muka excited .















hah ! jom sambung cite . aku belum abis mkn lg . dia berkata . kak , jom lah balik . eh3 , budak nie . aku pang jugak kan . hahaha , dia berpuas hati lah tue . semua yg dia nk , dia dpt . hehehe . eh , jap . aku lupa nak story yg nie . sblm g mc'd td . aku ade la intai jam . tgk punya tgk . ma , kak nk jam tue ! nak jugak ! warna merah , petak , ELLE ! haish , sabar lah duhai hati . janji adik gembira . hehehe . peace !

lps mkn semua , jam pkl 2.30 ptg . jom lah adik , kita blk . blh lg dia mintak . kak , nak aiskrim . hmm , jom lah . kita beli . pastu kita blk .



p/s : dalam bas , sempat lg pk kan sluar putih dan jam merah ! ;p
p/s : wlaupun penat , tp seronok lyn adik !
p/s : biarpun hati bersedih , tp gembira tgk adik gembira .

No comments: