Blogger Templates

Saturday

pembalasan !

hellohellohello !

hah ! buat ape ? menghendap blog aku yer ? hehehe . xpe , silakanlah . jemputjemput . eh3 , apa pulak pembalasan nie ? ce cite ce cite . haaa , nk tau . meh dktdkt . meh rapatrapat .

hari tue aku ada la ternampak 1 cite nie . n dah terbaca pun . dan aku rasa tersentap lah . tp yg peliknya , knp la org tue seboksebok bercerita psl aku eyh ? huh ! nie bikin gua pns . takpe , jgn disimpan di dalam hati . hakhakhak .

meh sini . nie kisah duludulu lah nie . ber'kapel' time blaja . oppsss , bkn kt skolah yer . tp kt U . ( hah , dh ada yg tersentap ? ) sabarsabar . nie baru pendahuluan . belum masuk isi pun lg . ok , smbgsmbg . ada la 1psgan nie . ofkos la laki ngan pmpn kan ? kapel atas dasar suka sama suka . syg sama syg . cinta sama cinta . so , terjalinlah ikatan sbg 'gewe' . alam percintaan yg sgt bahagia . xde sape nk kacau . dunia ibarat hanya ada mereka berdua je . ( tp aku ttp ada , jd org ke3 ) hahahaha .

si pmpn dah beri 100% kepercyaan lah pada si lelaki . ye la , ckp syg . haruslah percaya . kn ? so , si pmpn nie xde la curiga pd si lelaki . dah la si lelaki nie ramai peminat , dia pn ada jugak simpan minat dia tue kt minahminah sekeliling dia . so , adil lah kan ? takpetakpe , i tau dia syg i sorg je . " kata si pmpn td . " mgkin si pmpn nie xnk jd "queen control" mcm aku kot . sbb tue la dia biarkan je apa laki dia buat .

hari demi hari , hubungan mereka hampir mencecah 1 thn lbh . dan akhirnya rahsia si lelaki nie terbongkar lah . ruparupanya si pmpn td dah pun bermadu . madu ? alah , madukan manis . apaslhnya kan ? ku sangka pns hingga ke ptg , rupanya hujan di tengahhari . maka , disebabkn madu itu manis lah , si pmpn menangis tak berlagu . dan hubungan mereka hny terhenti di situ saja .


p/s : hah ! tu lah kau . sape sruh tak nak jd 'queen control' mcm aku nie . kan dah tak pasalpasal kau dapat madu free . lps tue mula lah kau menangis tak berlagu . aku yg jd 'queen control' nie pn terkena jugak tau ! tp bkn dpt madu lah . aku dpt sepah je . hahahah .






No comments: