Blogger Templates

Saturday

utkmu sahabat .



Apa yg kita alami demi teman kadangkadang melelahkan
dan menjengkelkan , tetapi itulah yg membuat persahabatan
mempunyai nilai yg indah.





persahabatan tidak terjalin secara automatik , tetapi memerlukan proses yg pnjg seperti menajamkan besi . demikianlah sahabat menajamkan sahabatnya . persahabatan di warnai dgn berbagai pengalaman . suka , duka , dihiburkan , disakiti , diperhatikan , dikecewakan , didengarkan , diabaikan , dibantu , ditolak . namun semua itu tidak pernah sengaja dilakukan dgn tujuan kebencian .






Dua tiga kapal berlayar di samudera
ayo sahabatku kita bergembira
Bermain bernyanyi bersama
menikmati indahnya dunia

Sahabat untuk selamanya
Bersama untuk selamanya
Kau dan aku sahabat
Untuk selamanya setia

Sahabat untuk selamanya
Atasi semua perbedaan
Kau dan aku sahabat
Untuk selamanya… Selamanya setia

Berakit-rakit kita ke hulu
berenang ke tepian
kita berbeda untuk saling mengisi
segala kekurangan kita



p/s : terima kaseh pd yg sudi bersahabat dgn aku . maaf kalau aku tak pandai nak jga hati korang . kalau aku tersasar jauh , igtkanlah aku . hrp kita menjadi sahabat selamanya .




No comments: