Blogger Templates

Monday

anemia @ telasemia ? ? ?

nie ke kesannya bila darah lam badan kita kurang ?
pe ea korang rasa ?
adakah korg pk sama cam aku pk ?

erm.kdg2 aku rasa takut ngan bnda nie .
takut terjadi kat diri aku .
mintak2 jauh la ngan smua nie .

semalam aku tnya la kwn aku sal nie ,
then dia ckp cam nie .

" tem,boh aku oyp.effct dio,body jd lembik ah.sero nk jatuh skmo kalo drh kurey.kalo melarat,xtegah lalu buleh jd anemia @ telasemia.mg kne mkn mknan bkhsiat byk2.cthnya sotong,udang,hati.buleh percepatkan peredaran drh.jd mg kne g check spital.mencegah lebih bek dari merawat."

bila aku renung2 blk,
dh hampir sama ngan pe yg jd kt diri aku.
sbb tu la aku rasa tkut.

erm,klu bab mkn nie plak.
camner nk mkn lau rasa nk muntah jer.
nie nk kna cari mknn yg blh tmbh darah nie.
*sape2 yg baek hati,tlg la yer =]


lg satu , aku xg cek pn lg .
mcm mls je nk g cek .
lg pn aku rasa xde pape kot .
jd xyah la sguh2 kan .
hahahahha


p/s:pada anda diluar sana,jga lah kesihatan anda.

No comments: