Blogger Templates

Saturday

posmoterm 23/10/2010

hah?per citer hari nie ?
satu hari suntuk ada kt umah .
pe yg kau wat nie cik.puan.ateng ?
xboring ker ?

erm, aku ker ?
dk rumah sorg2 .
cam ank tunggal .
hahahahha .
bez ker jadi ank tunggal nie ?
dh la main sorg2 .
dk umah plak sorg2 .
mkn pun ntah ke mana .
sbb tue la aku jd cmni .

aku xpndai nk bergaul ngan org .
aku suka bersendirian jer .
sbb aku mmg slalu kna tgal sorg2 .
ada kaitan jgk ker ?
msti la ada kn2 ?


xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx


then pe lg yg aku wat ?
hah ? mcm xpercya jer kan ?
aku study hari nie .

' chapter two begin '

then xabis2 . hahahaha ,
aku study chapter two separuh jer .
then aku tido .
ngantok wooooo .aku xtau la camner nk abiskn study aku .
nk hadapi final exam aku .


xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx


tiba2 ! bila aku bgun dari tido .
aaaaahhhhhhhhhhhhh ,
aku rindu dia maaaa .xtau la knp aku rasa tiba2 rindu kt dia .
jgn2 aku akn kehilangan dia ?
aaahhhh , xmao2 . aku still syg dia la .
walaupn dia dh xsyg aku .


* dl cinta , skrg benci *

erm , mgkn nie kot prasaan dia kt aku .
then aku msj la dia ,
aku ckp aku rindu dia .
mtk dia temankan aku kejap .
untung aja dia masih sudi temankan aku .
hahahahaha .
tp kejap jer la kitorg msj .
bila aku dh ok , aku stop msj .
tp skrg masih rindu lorh!


*sy tetap syg awk !
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx


hah ? bola bola bola !
kali nie aku nontonnya sama ibu n bapak aku .
pada mulanya aku nonton sorg2 aja .
sbbnya mereka balik kg.
adik aku lg lawatan lah .
abg aku plak tgk kt stadium .

untung aja kelantan menang lg kali nie .
dan sekali gus melayakkan kelantan ke FINAL !
berbaloi jgk la aku tunggu bola mlm nie .


kita tgu cerita esk pulak yer !



No comments: