Blogger Templates

Sunday

buku oh buku !




*ttp buku lama . . .



erm , kali nie aku betul2 tekad !
tekad utk apa ?
utk lupakan semua kisah silam aku .
lupakan apa yg sedih2 .
aku dh xnk bazirkan airmata aku lg .
cukup la apa yg aku lalui sebelum ini .
cukup la aku kluarkan airmata aku yg plg berharga ini .
hanya utk bnda yg xpasti .
bnda yg xmgkin aku dpt .
bnda yg belum tntu dpt mmbhgiakan aku .
aku dh xnk seksa hati aku lg .
cukup la dgn semua itu .


then , apa yg ptut aku wat ?




*buka lembaran baru . . .


haaaaaaaa , nie la yg bakal aku wat .
dan aku akn pastikan semua nie berhasil !
smoga dgn berbekalkan smgt yg ada di hati ,
aku akan terus tabah utk lakukan ini .
smoga kwn2 aku sntiasa mmbntu aku .
krana aku xmampu lakukan tnpa mereka .



*kwn2 doakan aku yer ! ! !



No comments: