Blogger Templates

Saturday

ber'formspring'

menghabiskan masa ber"formspring" bersama exrel .
byk yg di tanya kepada beliau .
dan byk juga yg di tanya oleh beliau .

soalan first yg dia tanya . .

exrel : kenapa xmau kongsi duit BB ngn C ??

aku : nnt C kebas semuanya..xtgal lgsg utk B..hahahaha


aku membalas serangan ..

aku : bila nk bagi nafkah nie???hahahah

exrel : alamak !!!! kantoi suda . ahhaha



dan membalas terus membalas ...

exrel terus soal aku .

kenapa suka letak nama pelik2 ?? sengaL~ ahhaaha

sbb nama pelik nie agak cute..mcm tuannya..hahahah



penah tak kentut sambil berlari ????

kentut xpnat,,tp berlari tue pnt..hahahah

*tersalah jwb la..*hahahaha


orang tanya lain dia g jawab lain . penin ka ??? haha

hahaha,,pening la..sbb soalan pn pening..



tiba masa utk aku soal dia .
naik muak kot dia nk jwb soalan aku...sampai xdpt nk berbalas balik..

*hahahaha,,kesian..*


apa kaitan exrel ngan arif ?

exrel & arif suka kentut sambil berlari !!


bau ketiak or stokin lg best ?? hahahah

bau kentut sambil berlari lg best .


knp nk jwb merapu ?

sebab jawab masa kentut sambil berlari


knp lelaki xmghrgai pompuan??hahahah

sbb . . . . . .kentut sambil berlari kot . .


bila mau merendeks ???

bila B kentut sambil berlari dpn C . hahaha


knp minat kentut sambil berlari??

sebab . . . .kentut sambil berlari minat kat c gak . haha


knp C makin xsenonoh ?hahahah

sbb c kawan ngn kentut sambil berlari . . .



- aku xtau la pe dah jd ngan C aku skrg nie . hahaha
- agaknya dia suka kentut sambil berlari kot .






No comments: