Blogger Templates

Sunday

seronok bercerita tentang kawan dan pasangan msg2 .


aku nk story la ckit psl kwn yg rapat ngan aku time skolah dulu . yg sentiasa bersama aku time ssh n senang aku . tp skrg nie smua dh jauh2 . hny leh bertanya khabar melalui msj , call , n jarang2 sekali blh la jumpa . al-maklumlah , semuanya dgn hala tuju masing2 kan . kali nie aku nk story psl intan n asma . dan juga kekasih hati mereka lah .

ok . kita mula ngan kisah intan dl ea . heeeee .
- intan nurshawani binti najid sarjit .
- ank sulong dari 4 org adik beradik .
- D.O.B 21/1/1990
- tinggal di taman kurnia jaya .
- pelawak , baik hati , cantik , dan yg pasti dia syg sama aku . hahahah
- berkerja di putrajaya
- aku selalu rindukan dia .
- rindukan lawak bodohnya .






. suka makan .



. bila dia takde keje .



. makan lagi ? ishk3 .



. pernahkah anda terfikir ? .



dan yg penting . dia dah berpunya . dah punya pasangan hidup . tunggu masa nk kawen jer .
heeee . dh xsabar nk makan nasi minyak beliau . bila agaknya yer ?
- nama panggilan ayie .








* jaga kawan aku nie elok2 . klu kau buat dia sakit hati . aku sepak jgk kau nnt . hahahah .
* semoga berbahagia intan .


***************************************


ok . dah selesai psl intan . korg dh kenal intan ?
skrg nie kita berkenalan dgn asma plak yer .

- nama di beri asma diana .
- anak bongsu dari 5 adik beradik .
- semuanya pompuan .
- tp semua dh kawen , cuma dia jer belum kawen .
- tinggal di telipot .
- belajar di kptm KB .
- amek kos pengurusan perniagaan .
- D.O.B 1/9/1990
- orgnya cantik , baek hati , suka melatah .
- pendiam .







: matanya bulat :



: fokus-fokus :



: gaya seorg pelajar :



erm , asma nie pn dh berpunya jgk . sama cantik sama padan lagi . jgn sape2 berani kacau yer . hehehehe . cepat2 la kawen yer yg ku . ikut lah jejak kakakmu .
- nama panggilan anas .










* tlg jaga kawan kau nie baek2 yer . mcm kau jaga diri kau .
* jgn pernah sakiti dia . klu dia sakit , kau pn akn sakit jugak .

* semoga berbahagia asma .



aku doakan kwn2 aku nie sentiasa bahagia . jgn pernah lupakan aku . aku syg korang !




No comments: