Blogger Templates

Saturday

pelik ? hairan ?

aku macam pelik la ckit kan ,

dl dia sibuk2 ckp nk rampas blik .
nk rebut blik hati si dia .
wat pe nk rebut2 kan ?
xde guna jgk .
so , aku bg jer la .
semua brg yg boy tue bg kt aku ,
aku bg kt girl tue nie .
tp alih2 aku jgk yg dipersalahkan .

mmg la ,
bila dh SYG .
smua yg org tue wat kita rasa betul kan ?
mmg xdpt nk nafikn lg .
lumrah alam .

tp yg aku peliknya ,
xnmpk ker per yg aku dh wat ?
bkn nk di balas pn .
tp tlg la hargai .

bl semua dh terbongkar ,
xtau plak nk slhkn diri sendiri .
tp asyik slhkn org jer .
tau la diri kau tue 'perfect' ! sgt .
xperlu la nk cari slh org .

bkn nk cari gaduh yer .
tp juz nk luah per yg terbuku lam hati nie .
sabar pn ada btsnya jgk kn ?


dl , nk sgt2 .
tp bila org dh bg peluang xhargai plak .
xambek kesempatan ats pluang yg org bg .
xjaga betul2 . camtu ker ?

hah?ada yg terasa ker?sory lah yer .
xterniat pn...

No comments: