Blogger Templates

Friday

hari sedih sedunia kot


hish ! hari nie rasa sayu je . tak tau lah kenapa . dgn ada mslh ckit dgn en.chenta . baru je rasa nak elok dgn dia . tp dah ada penghalang pulak . hish , nak hepy ckit pun ssh .

then , hati nie mudah sgt kecik hati . mudah sgt jauh hati . td aku mtk ngan mak aku . terasa nak mkn sotong sumbat . mtk lah dia tlg buat . aku nie tak pandai buat . igtkan nak blaja lah kali nie . nak kena tgk mak aku buat dl . lps2 nie baru aku nak buat sdri . tp hajat aku tak kesampaian . then hati nie mengecil lg lah .

airmata nie pulak mudah je nak keluar . tau la ada byk . tp simpan la . agak2 la nak menitis pun . huh , kan dah tak pasal2 merah mata tue .

bila dah mengecil cam nie , mulalah aku tak masuk dapur . dok jer terperok dlm bilik . boikot lah kononnya . jhtkan aku nie ? hish , anak derhaka pulak bulan2 puasa nie . heeee , ampunkan sy ma !

nie yg aku ckp hari sedih sedunia nie sbbnya aku tgk ramai yg sedih hari nie . ada sorg kwn aku nie pun sedih jgk . tp aku tak tau la pasal apa dia sedih . jgn sama cam aku nie dah la .

tp kejap je aku sedih2 , sayu2 . lps berbuka tue aku OK balik .


p/s : benda nie berlaku 2 hari lepas daaa . aku yg lmbt post . heeee




No comments: