Blogger Templates

Monday

terbaik !


hyehyehye . selamat berpuasa . sedar tak sedar , dah 8 hari kita puasa kan ? amacam ? masih cukup lg kah puasa anda ? * klu xcukup , xleh raya . OK ? hehehe .

tahun nie aku puasa kat rumah . wow ! best wooo . dah 3 tahun aku puasa kat mache . so , kali nie dah blh puasa kat rumah . jgn lepaskan nikmat puasa kat rumah . pada sape2 yg tak dpt puasa kat rumah , di harap anda bersabar yer . hehehe .

tp , bila puasa kat rumah nie , bosan lah pulak kan ? takde keje nak buat . so , hari2 keje aku 0nline aje . hari2 ngadap FB . hah ! cite psl FB nie . aku terjumpa la dlm group skpc , group sekolah aku . kwn aku nie post . suruh try type ayat kat google translate . so , aku try la . nak tahu hasilnya ? jom kita terjah .





kat atas nie ayat yg nk di translate kan . ' the pakistani people live poor life . but ministers of bangladesh national row . day and night cheat philippines people . so now singapore , chinese and india angry ' .


bila google translate nie mula keje , nak tau dia translate jd apa ? jom tgk .





then jadi la mcm nie . ' rakyat malaysia hidup miskin . tetapi menteri barisan nasional malaysia . siang dan malam menipu rakyat malaysia . jadi sekarang malay , cina dan india marah ' .


pelikkan ? haish , camne la google translate nie buat keje . mmg transator terbaik lah . heheh .


p/s : kalau korang tak caye . blh cuba sendiri .


selamat mencuba !




No comments: