Blogger Templates

Tuesday

pengalaman .


salam ramadhan . heee . baekkan ? tentulah . tak slh pun kan . korang puasa tak hari nie ? apa juadah berbuka hari nie ? mesti sedap2 kan ? blh la kasi aku sikit . hehehe .

hah ! jom . time2 puasa nie aku bosan . jadi , aku nak share something nie . pengalaman aku time g sunway . dah lama pun . sebelum puasa lg . tp disebabkan size gambar2 yg aku nak upload nie besar sgt . terdelay lah aku nak update entry . aku usahakan jugak biar dpt upload . terpaksa la aku upload kat facebook dl . then baru save gambar2 nie . tekun kan aku bekerja ? semuanya untuk korang . * tlg lah terharu *

dah2 . panjang benor aku melalut . time aku g sunway hari tue , sempat la aku main2 iceskating . nie semua gara2 en.chenta yg paksa aku . dia ckp bila lg nak main bersama . so , aku dgn penuh kekuatan , ikut la kehendak en.chenta . dalam hati nie bukan main lg takut . naseb baik sblm tue en.chenta ajak g toilet . hahaha , kantoi sudaaa .

tp bkn aku ngan en.chenta je yg main . ramai jgk geng2 rombongan kami yg join sama . ada yg dah ada pengalaman . dan ada yg nie first time main . sama cam aku lah . nie lah first time aku main . seronok wooo ! . naseb baek en.chenta yg ajak . kalau tak , memang tak merasalah aku .












knk2 ini pun blh main , takkan kita tak blh .








bersama en.chenta . sama2 baju oren .




dan aku malas nak cite pnjg . dah tgk gambar2 kami . jeles tak ? jeles kan . hehehe . seronok sgt2 main iceskating nie .

en.chenta , nnt nak g main lg blh ? blh lah ea . :)


p/s : sempat lg menulis sementara tunggu waktu berbuka .

No comments: