Blogger Templates

Thursday

girls day out


assalamualaikum.

hai.
kali nie aku bersemangat utk kongsikan apa yg telah berlaku dlm hidup aku. dah byk perkara aku terlepas utk aku menulis. mana taknya, dah lama blog nie tak terusik. tp takpe, lepas nie korang akan bosan baca entry2 aku yg byk lg bakal ak post kan.

kita kembali lah pada tajuknya. wow! PIZZA !!! teruja kan? bkn selalu pun blh jejakkan kaki ke restoran nie. hanya pada masa tertentu.

14.julai.2012. Nadiah, junior aku. telah membawa aku dan roomate aku ke restoran nie. bertuahkan? baik betul lah budak nie. sbnrnya dah lama rancang, tp byk pulak halangan yg datang. ceh! berbunganya ayat kau. hehehe. setelah dibincang-bincangkan. jumpalah tarikh yg sesuai. takpe lah time final exam pun. janji puas blh mkn pizza. tp kali nie aku, asmida dan izzati dan abis exam. tp kesian pulak kat dora, dia ada 2 paper lg. sanggup dia berkorban. hehehe.

maka, makan besar lah kami hari tue. mintak je apa yg nak mkn. semua blh. hish, kalau tiap hari mcm nie kan best. aku dah tak tau nak cite apa, sbb byk sgt yg mengujakan. hehehe. tp sempatlah aku snap2 apa yg patut. korang tgk lah. mesti korang pun dah blh agak apa yg kami 'baham'kan.



driver kami


mereka yg terlibat


yes!sy mahukan yg ini


mida n dora


bersama penganjur


jom kita tgk pulak menu2 yg sempat kami tempah dan makan. nyum2! best sgt. mmg terbaik lah!

































dan akhirnya jadi mcm nie lah semua menu2 diatas. sekejap je dah habis. perut2 semua dah pun membulat. copcopcop, mesti korang tertanya2 apa lah nama menu yg kami mkn kan? aku pun lupa sbnrnya. hehehe. nnt korang tgk sendiri lah kat restoran pizza hut nie yer. hehehe.

terliur tak? semoga terliur. hehehe. bye.





No comments: