Blogger Templates

Sunday

terima kaseh awk :)


assalamualaikum.

hai. hish, dah lama lagi aku tinggalkan blog aku neh. dia pun dah rindukan aku lg dah. bukan taknak jenguk. tp aku byk kerja sikit. biasalah hujung minggu. hujung minggu nie aku dapat rasa perasaan seorang pelajar dan juga seorang suri rumah. susah jugak buat 2 tanggungjawab dalam 1 masa. tp takpe, sekurang2nya dapat lah jugak aku belajarkan. utk masa depan aku jgk. ceh! bajet je.

mcm yg korang tau lah, hari rabu dan khamis aku takde kelas. tp khamis yg lepas, aku kena g dengar ceramah kat machang. dari MIA, CARE. so, aku dengan penuh minatlah nak g dengar. kot2 lah blh tau pasal profesional yg aku berminat sgt tuh. aku gerak ke machang dengan bas UiTM dihatiku lah. program mula pukul 9. dan habis pukul 12.

alang2 aku dah ke machang, janji lah nak jumpa dgn 'awak'. ambek peluang terus lah kan. mula2 bincang, dia takleh nak anta aku blk. so, takpe lah. takde rezeki nak jumpa. tp last2 minit pulak dia ckp blh. so, aku balik dgn dia lah.

jalan2 dulu  kejap dengan dia. dia teman aku cari kasut, selipar, seluar. sekarang nie aku dah makin gila nak kumpul selipar byk2. yelah, kan dah mula belajar balik. hari2 nak tukar selipar lain. bajet lecturer lah kan.

then ada lah kami bincang pasal masa depan sikit. aku harap apa yg kami buat adalah yg terbaik untuk aku dan dia. dan harap2 yg indah dijadikan kenangan, yg duka di perbetulkan. harap2 kita sama2 blh cuba yg terbaiklah yer. mungkin cerita kita belum habis. :)

bye.



No comments: