Blogger Templates

Wednesday

contest gambar paling Chill ! !

hye uols !
tiba2 jerk aku terjumpa contest nie .
rasa mcm nk join la .
memandangkan aku nie xde keje .
so,blh la buat isi masa lapang .



" contest gambar paling CHILL "
kalau korang nak join .
blh ker blog 'hutan kabut'

kalau dah di panggil contest , mesti la ada syarat2 penyertaan kan ? ?
so , nie la syarat2 contest nie :


1- Tangkap gambar korang PALING CHILL tak kisah individu atau ramai-ramai. Boleh edit kalau suka. Caption gambar kena buat tagline sendiri contoh : 'Kami Happening, anda?!!'. (tak perlu cerita tentang gambar, aku cuma mahu tagline)

2- Buat entri pasal contest ni.
(itu sudah mesti). Linkkan URL entri korang ke entri ini. Tajuk entri :"CONTEST GAMBAR PALING CHILL !!"

3- Letakkan banner contest ini di entri anda, dan sidebar juga. Linkkan ke entri ini.


4- Follow blog ini, i mean bl0g Hutan Kabut

5- Tag paling koman 3 blogger. pastikan mereka tahu contest ini.


6- Bagi tahu anda suka warna apa jugak.


Tarikh tutup : 31 DISEMBER 2010



okey ! dh phm dah ?



korang tgk ea gambar aku nie . then komen .
hope korang suka ngan gambar nie .
' nampak mcm chill x ? '



kami CHILL kan ???



okeh ! siap !
aku suka warna oren .


aku tag :

atul
atyn
mida
areen





2 comments:

Nurul said...

thanks for join yep..

folo u back :)

atengdaud said...

heheh,,welcome. ;p