Blogger Templates

Wednesday

the sky is crying !

lookkkkk !!!!!
the sky is crying .
haaaaaaaaaaaaaaaaaaaa,
tak tau sape yg buat 'dia' nangis .
opppssssss! sorry .



eh eh eh ! dh3 ! mengarut aje la .
tak derk sape yg buat 'dia' nanges .
dah tiba musim 'hujan' la .

hah?hujan?
kumpulan penyanyi tue ker ?
ishk!bkn la . mengarut la kau nie .
nie hujan renyai2 la . hujan lebat2 . hujan laju2 . hujan ckit2 . hujan byk2 .

fullstop! (berbalik pd cerita)


ermm , hari nie (1/12/10) . hujan turun agak laju . tanpa henti pulak tue . ishk , kacau program org la kan ? hehehehe , nak kua pun tak leh . nak buat kerja amal pun tak leh . abes tue apa yg blh buat ? tido ? zzzzzzz . bestnya tido time hujan camni . tp ? tak kan nak tido aje kan ? mcm la dh xde keje laen .

tp best jgk hujan2 nie . tak derk la kena bkk kipas . sejuk aje la . jimat bil elektrik rumah aku . hahahaha . *esk2 blm tentu hujan laaa* . haaaaaaa , bila dah hujan macam nie , tentu la 'banjir' akn menjenguk kita . waaahhhhh! banjir oooo banjir oooo kampung kita naik air eee ooooo . *pernah dgr lagu nie?* hahahaha . aku apa lg , plg la suka bila banjir . tp kt tempat tinggal aku nie , xderk la sampai banjir . :'( . sedihhhh wooooo . cuma ada la air sampai kt bukulali bdk umo 2thun .

tp xper , nnt aku akn ajk abah aku cari air banjir . hahahaha . ntah pape la aku nie . ok ! dah , aku ada la snap gambar banjir ckit . tp yg nie lbh dari bukulali bdk umo 2thun yer . hehehehe .




pandangan dari rumah aku



aku dikurung




nie la air banjir yg singgah kt rumah aku

1 comment:

Sue said...

salam..jemput ke blog tutorial MsueRoomZ..mungkin ada yang saya boleh tolong awak mengenai blogspot...