Blogger Templates

Saturday

eh ? ada lg eyh ?

ehem . ehem . ehem .
hallooooo kwn2 . apa khabar hari nie ?
semua baek ka ?
msih hujan lg ka ?
bila banjir nk tiba nie .
xsbr aku nk maen2 ngan air banjir nie .
hehehehehe .
melampau betul kan ?
mendoakan supaya banjir .




okeh ! eh , siapakah gerangan org dlm gmbr nie ?
oppssss , lupa aku nk perkenalkan .
gmbr nie hanyalah sekadar hiasan .
hahahaha .
sebabnya aku xderk pn gmbr budak tue .
budak ? budak mn tue ?

ishhhkkk , sbr la .
aku nk cite la nie .


semlm (3/12/10) , fon aku yg selama nie senyap sunyi tba2 jer melalak lagu 'the day u went a way ' .
oh ! ada msj . sape pulak yg msj aku nie .
belek2 no.fon dia mcm knal jer .
mcm aku prnh tgk . tp bila yer ?
tba2 otk aku klua mentol . cingggg (sound effect )

lar ? kau rupanya . aku igtkan dh xde .
knp la kau masih muncul haaa ?
nk apa lg ? aku dh muak la dgn kau .

eh eh eh , lupa nk ckp . korang nk tau dia msj per ?
dia msj ' hai ' jer . ekeleh , tue pn nk kecoh ker ? heheheh
bkn tu yg aku nk kecoh . tp yg nie aku nk kecoh .
knp dia msih muncul lg .
sudah2 la . kita dh xde pape ok !

tp aku bls la jgk msj dia .
kalau xbls nnt kot2 la dia ngadu kt mak dia pulak .
hahahaha .

okey la . hope lps nie dia dh xmuncul lg la .
mls aku nk lyn .




No comments: