Blogger Templates

Sunday


hye kwn2 .
sehat tak hari nie ?
ada sape2 yg sakit ?
semua sehat kan .
so , hari nie korang blh dgr cite aku .

hari ni aku bwk satu cite . saje jer utk tatapan korg yg menghendap blog aku nie . cite nie sal aku ngan kwn2 aku la . org sekeliling aku . yg terjadi pd diri aku sndri . saje nk share ngan korang .

semalam aku dari msj dari sahabat aku .

" salam.tem. sy nk mtk mf ats smua clap sy. sy bnyk slah ngn awk. sy tau, sy xlyak nk mtak ni. em, boleh x kta mulakn pshbtan kta yg bru? tp mybe e2 myksa kta nti. tp sy xnk menda 2 tptus. hope kta stil boleh kwan.. tp lau awk xleh trima. e2 ats awk. sy cuma nk mtk mf. hm, "

tu la msj yg aku dpt . aku dh lama dh kwn ngan dia . pastu tiba2 lak kitorg ada problem . jd hubungan kitorg renggang . dan skrg nie aku wat hal aku . dia wat hal dia . kitorg dh xsaling bertnya khabar . aku agak terasa la kehilangan sahabat aku nie .

lama jgk aku ambek masa utk merelakan dia dgn xbertegur sapa dgn aku . xbertanya khabar . kitorg mmg byk silap pn . cuma msg2 ada ego . xngaku slh msg2 . masa tue aku yg sguh2 nk berkawan balik ngan dia . aku ada gak msj dia , dia bls la msj aku . tp aku dpt rasakan yg dia bls dgn keadaan mrh . kdg2 aku rasa dia benci aku . tp aku xtau la kebenarannya .

jd aku ambek keputusan utk xberhubung dgn dia . xnak ambek tau psl dia . sama cam dia wat kt aku . tp aku msh pk , knp kitorg xleh nk berbaik semula . xleh nk rpt cam dl . mgkn persahabatan aku ngan dia sampai kt sini jer . (putus asa)

tp aku ttp berdoa , ' kembalikanlah sahabat ku , sesungguhnya aku masih memerlukan sahabat sepertinya , Kau semaikanlah benih2 syg nya kepada aku sbg seorg sahabat , jgn Kau biarkan dia membenci aku' . lama jgk la aku tgu perkhabaran dari dia . tp xde . aku mula redha dgn takdir nie . tp lama kelamaan aku rasa putus asa utk berdoa .

aku mmg sygkan persahabatan kami . perkenalan kami . bkn aku xnak berkawan dgn dia lg , tp aku rasa twr hati utk berkwn dgn dia .*mmg ada ker camtu? . mcm2 yg aku pk kn . mcm2 persoalan yg timbul tanpa jwpn . knp time aku perlukan dia , dia wat aku xwujud ? knp bila aku dh redha kehilangan sahabat , dia baru muncul ? knp baru skrg nk mengaku aku nie sahabat dia ? knp dia xmuncul ketika aku ingin berkongsi cerita dgn seseorg ?




* bkn aku xnk berkawan dgn kau , tp aku perlukan masa utk sesuaikan diri aku kembali . tp kalau kita bersahabat kembali , mgkn kita dh xserapat dl .







kejamkah aku ???





No comments: