Blogger Templates

Sunday

akhirnya .



patut la aku rasa sedih dan sayu je hari nie . rupanya ada yang tak kena . aku tak tau perangai kau masih tak berubah . masih di tahap lama . mulut kata berubah . tp hati tak pernah terdetik utk berubah . tp takpe lah , aku berdoa 1 hari nnt kau akan berubah dan ada org yang akan mengubah kau .

aku cuba pujuk hati aku utk terima kau kembali , tp tgk lah . sekali lg kau hancurkannya . nasib baik hati aku tergerak utk tgk , dan nasib baik aku tau lbh awal . kalau tak , lagi sekali aku buat kesilapan . tp takpe , aku sentiasa berdoa utk kau dan dia . org cakap , doa org teraniaya mungkin termakbul .

dan saat ini , aku akan pergi jauh dari hidup kau . kau jgn pernah kembali lg dgn aku . jgn pernah kacau hidup aku . aku nak tenangkan sendirian . aku lbh tenang hidup sendirian dari hidup dgn kau kalau camni kau buat aku .



" Ya Allah , tabahkanlah hati aku menempuh setiap dugaan-Mu . KAU menduga hamba-Mu tidak lebih dari kemampuannya " .



No comments: