Blogger Templates

Tuesday

bersama keluarga

hish ! dah lama benar aku tak keluar jenjalan dgn keluarga aku . taktau lah kenapa . maybe abah ak penat bekerja . dan , utk tarikh 29/1/2011, aku keluar bersama . malam yea . bukan siang2 hari .

tujuannya utk cari buku adik aku di muda osman . so , kitorang ke sana lah . dan utk kali keduanya aku gunakan BB1M yg diberikan . kali nie aku guna lg RM50 . berbaloi lah . aku beli buku , 'act like a lady , think like a man' . mgkn betul , mgkn jugak tak betul apa yg diperkatakan dlm buku tue . tp at least aku tau lah sikit isi hati lelaki , dan juga cara mereka berfikir . dan aku akan cuba utk berfikir seperti mereka . ye lah , kan mereka ada 9 akal . so , blh lah ikut cara mereka .
then , kami stop kat kedai makan . dah lama tak mkn2 kat luar mcm nie . kadang2 nak jugak tukar2 selera . kalau dul , hampir setiap mlm kami keluar mkn . tp skrg mgkn sebab kami dah jarang sangat mkn mlm . sbb tue tak keluar mkn kot . tp takpe lah , kalau tiap2 hari keluar pun , bosan jugak . lg pun bkn byk kedai mkn yg masakannya kena dgn selera kami .

so , abah aku buat pilihan yg tepat . kat kedai yg dia dah selalu mkn lah kot . aku pun taktau lah . tp yg pastinya , kedai tue menepati selera kami . aku , abah mkn mee goreng basah . adik aku mkn k.teow goreng , dan ma aku mkn mee sup . aku order mee goreng pun sbb dah terliur sgt nak mkn . naseb baik jumpa kedai yg blh tahan lah sedapnya .

apa2 pun , at least dpt jugak kelar mkn bersama . aku syg mereka !


No comments: