Blogger Templates

Friday

bersama rumate

hai . apa khabar ? entry yang aku kali nie , entry tertunda . berkisahkan keluar mkn bersama rumate aku time part4 . hah ! hebatkan ? mana nak dapat rumate mcm nie .




jumaat , 27/1/12 , jam 830 mlm , bertempat di pelangi mall . aku , aekak dan aeda janji nak jumpa . dah lama kami tak jumpa . aeda yang msj dgn aekak . aku tak tau pape pun . tiba2 aeda msj , 'nak jumpa aekak mlm nie . dia jadi jumpa '. then aku pun , setuju lah . apa lg . kalau bab2 keluar nie , aku lah no.1 . hehehe .

then aku pun siap2lah bila aeda msj dia dah otw . lbh kurang pkl 830 lah aku keluar . aeda yang jemput aku . thanks dear ! hehehe , tp sebelum aku keluar , mintak izin dl lah dgn mak aku . walaupun dia takde kat umah . bagus kan aku nie ? hehehe .

so , menujulah ke pelangi mall . sbb keluar lwt , aekak pun suruh jumpa kat rumah dia je . sampai2 je , tgk 'abe peta' pun ada . aiiii , aekak nie ambil kesempatan ke apa . hehehe , takde lah . gurau je aekak . kami pun serbulah kedai kopitiam . hah ! kali nie , aekak yang belanja . best lah kan ? tapi segannn . maluuuu .

opppssss , lupa nak cakap . aekak nie lbh tua dari kitorang . sbb tue dia nampak caring kan ? hehehe , dah mcm adik beradik dah pun .












menu kami ? taktau nak mkn apa nie . lama jugak abang tue tunggu . last2 ckp kt abg tue , kjap lagi ktorang panggil . lps lama fikir , last2 makan meggi tomyam dan k.teow tomyam . tp , yang tak adilnya , aekak tak mkn . huh ! ajak kitorang mkn , tp dia tak mkn . apa la aekak nie . lps mkn tomyam tue , aekak pulak order chicken chop . tp bkn utk dia mkn , tp utk kitorang mkn . huh ! byk betul bg kitorang mkn .






jgn salah faham . 1 mangkuk lg nie , abe peta yg punya .
tp lps mkn , dia terus blk .















ok . berakhir di kopitiam . then aekak bawak kitorang tgk menara apa ntah . aku pun dah lupa . hehehe , tp serius cantik tmpt tue . kalau dtg siang hari , blh naik menara tue . then tgk pemandangan dari atas . waaaaa , mesti cantik . aku nak naik !!! sape nak bwk aku ?

then ronda2 lah kwsn pelangi mall tue . maklum lah , aku tak pernah ke sana waktu mlm . heeee , sebelum nie kan budak kecik lg . takleh keluar mlm . best jugak pemandangan mlm . cantek ! then kami melakar kenangan pertemuan hari nie .






hah ! yang nie sebab takde org nak tlg ambekkan gmbr , self-timer pn jadi lah . hahahah


tp yang bestnya , sebelum blk tue , dah ddk dlm keta dah pun . tiba2 , pemain bola sepak kelantan lalu . waaaaa ! bertuah sungguh hari nie . then aeda pun mintak lah nak bergambar dgn dia .


aeda , s.subramaniam , aku


haish ! harap2 kami bertiga dapat keluar mcm nie lg . opppsss , bukan dgn subra . okey ? jgn salah faham . hehehe ,

miss u aekak ,
love u aekak .
miss u aeda ,
love u aeda .


dioranglah rumate yang terbaik yang pernah aku ada ! rindu nak bersama lg .



No comments: