Blogger Templates

Thursday

mann vs dil hai tumhaara

haihaihai . masih mood cuti lg kan ? hah ! memang mood cuti . hari nie aku khatam 2 cerita . hebat kan ? dah la cerita hindustan . nah ! ambek kau . nie lah padahnya kalau nak tebus balik . tercapai jugak lah hajat aku kan .

dua-dua cite best . semuanya pasal cinta . tgk ! dah gatal sangat lah aku nie . tak habis2 kisah cinta , cinta , cinta dan cinta . hish ! tak serik2 jugak . dah banyak kali kecewa sebab cinta . masih tak serik . hehehe , bukan apa . hanya sekadar penuhkan rasa hati . ceh ! ayat takleh blah . hahaha ,

dan dua-dua cerita nie cerita lama . best apa tgk cerita lama . jiwangnya lebih la sikit , kan ? hehehe , sape2 ada cerita hindustan yang lama2 . blh lah kala nak kongsi dengan aku . bukan senang tau nak tgk aku layan cerita macam nie . dan azam aku cuti sem nie , nak habiskan cerita dalam ex-hdd aku . dan akan aku delete cerita2 tue . hah ! sape yang nak . blh copy cepat2 sblm aku delete .

hebat kan azam cuti aku ? kalau bab cuti , laju jer ciptakan azam . tp kalau study , ada ke azam mcm nie ? takde pulak kan ? bila la budak nie nak berubah . hehehe .


cerita dah abis 2 , lagu ombak rindu dah khatam . esok aktiviti apa pulak yer ?

No comments: