Blogger Templates

Tuesday

terkenangkan kau

hmmm , td aku kat luar sorang2 . mula2 tgk cite antara garisan kat astro ria . jln ceritanya mcm sama je apa yg kau dah buat kat aku . tp endingnya aku kurang setuju . sbbnya aku tak pernah fikir utk buat mcm tue kat kau . knp ? sbb aku masih sygkan kau . aku masih simpan ruang hati aku utk kau . aku berharap satu hari nnt kau berubah . dan berharap aku dapat terima kau lg . sbb ada byk impian yg ingin kita bina bersama . dah byk benda yg kita rancang bersama .





then aku tgk cite where the money drop . ada la 1 pasangan suami isteri yg join game nie . dan aku berangan itu aku dan kau . bersama2 fikir utk 1 jawapan . sweetkan ? tp tgk lah apa yg kau dah buat ? semuanya musnah .




tp aku tak blh , sbb



dan sebab nie jugak lah apa yg aku nak buat , mesti aku akan teringat pada kau . aku tak tau knp aku jd mcm nie . sakit ! kau tau sakit ?

dan tadi , aku keluar dgn ma dan abah aku ke kedai perabot . sekali lg aku teringatkan kau . aku terfikir kita beli perabot utk rumah kita . sampai mcm tue skali kau dlm hidup aku . tp kau , apa kau fikir psl aku ? ada sama mcm aku ? takde kan ? semua yang kau buat hanya utk main2 . hanya utk suka2 . itu lah kau !

No comments: