Blogger Templates

Thursday

tahniah syg !

sinisinisini , ada cerita hujung tahun . hangat punya . mari tengok , mari baca . seronok punya !
kali nie di bawakan khas cerita hujung tahun 2011 .

sariberitautama . tanggal 26/12/2011 . Nur Azlina a.k.a G-na , telah selamat ' di gelarkan ' sebagai isteri kepada Niq Fareq Nazmi . majlis akad nikah berlangsung pada 25/12/2011 malam , bertempat di Panji . rumah pengantin perempuan . dan majlis persandingan telah berlangsung pada 26/12/2011 . aku bersama en.chenta , Nini dan Ana bersama en.chentanya telah sama2 memeriahkan majlis . ceh ! hahah , ayat takleh blah . " tlg jgn muntah ! " .

kami di kejutkan dengan berita ini bila ternampak invitation event di facebook . adakah keputusan ini terburu2 ? oh , tentu sekali tidak . hehehe , dah2 ! jangan nak mengarut . aku pn terkejut jugak lah dengan majlis nie . sebabnya , 3 bulan sebelum tue ada la borak2 dengan Nini , Ana dan G-na pasal nie . G-na siap cakap lg ' aku tunggu ana kawen dl ' . hah ! tgk ! sekarang nie apa sudah jadi maaa ? dia pulak yang terlebih awal naik pelamin . hish !

apa2 pun tahniah KAWAN ! bercerita sikit tentang pasangan ini . diorang baru je kenal 6 bulan . tak tau la mcm mana blh fikir dan decide utk kawen cepat . G-na baru je dpt kerja , nurse . dan suaminya masih belajar . seorang berumur 22 tahun , dan seorang lagi berumur 23 tahun . sweetkan ? haish , mcm jeles pulak . aku tgk kat facebook diorang pun , sweet sgt !



satu2nya gambar yang ada


okey . semoga berbahagia hingga ke syurga !



hah ! aku pulak . dengan en.chenta dah berakhir . tak tercapai hajat aku nak kawen awal . hahaha , gatal kan ? blaja pun baru setahun jagung . ada hati nak kawen .


huh ! indahnya bercinta lepas kawen :))

No comments: