Blogger Templates

Sunday

akhirnya publish jugak :)

hai. apa khabar yer? ceh! pura2 prihatin pulak aku. heeee, biase lah. tak terbetul otak aku 2,3 hari nie. ye lah, dah nak masuk blaja blk. otak pun jadi tak tentu arah. tp yg bestnya bila masuk blaja nie, blh jumpa si dia. ngehngehngeh, gatal pulak aku kali nie.

entry kali nie pun dari entry camping BB lg. tp kali nie yg special edition punya. LIMITED lg.




jengjengjeng. mcm biasa lah. kalau awak ke pantai, mmg nie lah rutin awk kan? kalau ombak dtg, tulisan pun hilang. adakah ia turut hilang dari hati awk? phewwww, terjiwang pulak. hahaha, nie dia yg tulis utk aku. tue nama panggilan dia bg kat aku. setelah byk tragedi kopi yg tumpah, last2 timbullah nama tue.


okeh. yg nie kanak2 ribena yg tak pernah sampai ke pantai bila waktu pg, kan awk? ;p oopppsss, terlupa. nie waktu ptg lah. tp papepun, langit tue cantikkan? dan jgn lupa, ada bayang2 kat gambar tue. jgn pulak buat2 terlepas pandang. hahahah.

dan kanak2 ribena nie menjerit : maaaaaannnnjeeeeeeeee
hahaha, takde lah. gurau je.









disebabkan tiada jurukamera, dia sendiri yg snap. hahah, nampaklah tangan besar dia tue.



dah puas spendtime bersama, then masa utk kacau pelatih2 kami pulak. tp bkn kacau pun, pinjam istana diorang, utk bergambar. mana lah tau kot2 blh dijadikan istana idaman ke. hehehe, tp diorang nie mmg kreatif.








anak2 bergumbira di belakang ;)



nah!mkn bebola nie.






tiba2 terfikir. inikah istana idaman aku? hahaha, perasan lg!



si dia cuba bunuh diri. tidak hiraukan aku yg panggil dia.

dia la yg suruh ddk mcm nie. katanya nak edit apa ntah. tp sampai skrg pun tak nampak hasilnya. hish! awk2, busy sgt lah tue.



oppppsssss, tak tersentuh OK.
dan terserlah lah sgt aku mmg pendek.



dan disebabkan aku tak percaya yg aku pendek, pandangan dari belakang pula.

tapi akhirnya, aku terpaksa akur jgk. awk lah menang!



hah! ibu mengandung yg seksi. tak tau lah dtg dari mana. terlepas kot. heheheh



dan akhirnya aku hanya sebagai pelatih. ceh! sejibik mcm pelatih! opssss, sebijik lah.
dan si dia dipaksa duduk sikit sbb nak bagi sama tinggi dgn aku. hahaha, berjaya jugak aku paksa dia.



hish! nie lah kot memori terakhir aku dgn dia. sebelum dia tamat blaja dia kat kelantan. tak tau lah bila pulak akan mcm nie lg. sedih lah pulakkan. dah takde yg nak lyn karenah aku, takde nak bawak aku jln2 mkn angin sampai kembong perot!

No comments: