Blogger Templates

Sunday

berjanggut dan bertanduk.

hai. sorry lama tak update. takde mood pulak. heheh,
okey. entry kali nie pasal cerita yg dah lama. kalau makanan pun, dah beulat. dan sebab tue jugaklah tajuk kali nie berjanggut dan bertanduk.

entry aku yg sebelum nie pasal camping BB tue kan? okey, entry nie jugak berikutan dari entry yg lepas. hari camping BB khamis, jumaat dan sabtu. hari khamis mlm, si dia bawak aku keluar. g KFC. bosan tunggu pelatih2. so, kami keluar lah. lagipun dah lama tak spend time sama. so, apa salahnya kalau aku ikut kan?

keluar berdua je. tue pun dah lwt. pukul 9 lbh lah kot. menu pun sikit je, sbb dah kenyang. sebelum maghrib, kitorang sempat lah makan beradab. mcm biase2 yg kami buat kalau camping.



nie je lah menu kami

yg panjang tue dia punya. dan yg lain2 tue aku punya. tp last2 share jugak. heheh, dan sos yg beratur tue, akhirnya xhabis. aku yg ambek byk. igtkan dia mkn benda pnjg tue dgn sos.


tgn aku. dan baju busuk.

aku still tak tukar baju. igtkan nak pakai baju sama dgn dia. tp dia tak bg aku tukar, dan aku pulak tak naik bilik. so, tak mandilah. baju tue pun aku pakai time mula2 sampai ;p


muka excited. tak pernah dia senyum sampai mcm nie. kan syg? ;pp



hahaha, balikkan laptop anda yer.

disebabkan muka aku yg sangatsangatsangat lawa. terpaksa lah aku buat mcm nie. nnt ada pulak yg terjatuh tersungkur dgn aku. #perasan!

No comments: