Blogger Templates

Sunday

sem permulaan

yes! hari nie dah 3entry aku update. termasuk dgn yg nie lah. dah beberapa minggu aku tak sentuh blog aku neh. aku update pun bkn utk org lain, utk simpanan aku. kenangan aku. takde lah aku lupa nnt. dan bila aku sedih, gembira, marah, kecewa aku blh kembali or menatap blog usang aku neh. dah semua benda aku terkongsi kat sini. dan kali nie aku nak kongsi 1 lg story yg gembira. sudah tentulah aku yg rasa kegembiraan itu. dan aku nak kongsi disini, bersama beberapa org yg sudi baca dan singgah.


tanggal 22/02/12. result sem4 degree aku keluar. kali nie aku tak rasa berdebar or takut. kali nie mmg pelik. mungkin jgk sbb aku mintak PERTOLONGAN. tak putus2 aku merayu. aku pendam apa yg aku rasa. dan pada 'dia' aku merayu.

pada tarikh nie, aku sempat lg keluar. bertemankan abah aku. mungkin jugak aku mencari hiburan utk hiburkan hati aku dan hilangkan rasa takut aku utk check result. walaupun si dia tak bg aku keluar, tp aku tetap berkeras. akhirnya, dia bg.

dan sempat lg. sebelum aku keluar, dia call tanya result aku. dan aku ckp tak check lg. nnt blh baru nak check.

then sampai rumah pukul3 lbh. lps siap semuanya, aku gagahkan jugak tangan aku utk bukak email. tgk punya tgk, ruparupanya UiTM hantar result aku pkl1 a.m. dan aku tak tido pun lg masa tue. tp tak tau knp aku tak rasa nak tgk. okey then, aku terus bukak email. huh! luruh jantung aku. alhamdulillah, aku amat berpuas hati dgn usaha aku kali nie. lepas je tgk, aku tenangkan diri dulu. dan bagitau ma dan abah aku. sekurang2nya aku dah bahagiakan mereka. dah banggakan mereka. then aku bagitau pada si dia.


dia yg byk bantu aku. sentiasa sokong aku dari belakang. sentiasa teman aku study. walaupun aku study sampai pg. sentiasa jaga makan aku mlm2. sanggup belikan makanan dan hantar walaupun jauh. kejutkan aku study. terima kaseh awk!!


alhamdulillah. moga sem5 nie akan memberi cahaya baru pada aku.
insyaAllah.



No comments: