Blogger Templates

Tuesday

rindu !

hye. hah! kali ni aku try cari idea utk aku menulis. kali nie pasal time aku muda2 dulu. time diploma, time aku jadi komander brassband, time camping brassband part3, time kat pantai perkasa. aiiyyooo, berapa byk time la aku nie.

ok. camping nie dah lama. so, aku pun dah lupa tarikhnya. tp aku masih igt lg tempatnya. kalau tak silap aku, nie first time brassband camping kat luar. maknanya luar dari kawasan uitm lah. 2 hari 1 malam je kot. pelatih2 tido dalam khemah. tp aku dan komander2 lain tido dalam chalet. alah, bukan tido sgt pun. sbbnya kami2 komander perempuan kena memasak utk semua. so, mana boleh nak tido lena kan? dah la majlis mlm tue pun abis kul bape dah. pastu nak kena bangun pkl 4 pg. nak siapkan sarapan diorang lg. penat! tp aku seronok!



bagi anak2 aku makan. baru je sampai, tp dah mulakan tugas. haish, berdedikasi betullah aku nie kan? hehehe, tp yg penting, sempat lagi bergambar.



ok. yang nie malam kebudayaan. aku tak join pun. lepak2 dgn komander lain. saje nak rehat2. bagi peluang pelatih2 pulak beraksi.
tlg abaikan lelaki kat sebelah aku tue.



yang nie hari last. makan sebelum bertolak blk ke u. aku jugak yang tlg agihkan laukpauk utk anak2 sekalian. kalau tak silap aku, aku tak mandi lg time nie. hahaha, naseb la sape yg mkn tue.



hah! yg nie mmg lawak. aku pun tak tau sape yang snap gambar nie. hish! gambar skandal nie. bahaya2. aku tak perasan pun. cuba korang tilik molek2, dia sedang pandang aku. bkn pandang lauk tue. hahaha, aku pulak taktau tgk kat mana.



keseluruhan camping nie, aku tak join pun aktiviti2 yg ada. sebabnya, tempat aku hanyalah kat dapur. tak sempat nak buat pape pun. dah la time camping nie aku tak mkn. sbb aku yang masak. so, aku tak dpt merasa air tangan aku sendiri. heeee,pelikkan?

tp skrg dah OK dah. dah blh makan apa yg aku masak. mgkn terdesak time aku ddk rumah sewa kot.

No comments: