Blogger Templates

Wednesday

surat buat Datin Seri Rosmah Mansor

hai. aku menaip lagi tengah2 mlm nie. biase lah. mata tak ngantok, tak dapat tido lah kan. so, kejenya menaip je lah.

ok, hari nie aku nak share surat yang aku jumpa dari FB. surat dari seorang pelajar mcm aku. aku rasa berguna jugaklah surat tue. tapi taktau lah sampai or tak pada beliau. dan pelajar nie juga pernah tulis dan hantar surat pada PM. huh! berani betullah student nie.

yang aku tau serba sedikit psl student nie. Julai 2012 nie genap umurnya 20 tahun (muda dari aku, tp berani). student dari Jordan, kalau tak silap aku lah.

bila baca surat beliau, terbuka lah jugak minda. tp aku taktau sejauh mana benda tue betul. tp sekurang2nya blh buat aku sedar. muhasabah diri sendiri.


sama2lah kita baca, dan muhasabah diri sendiri.

No comments: