Blogger Templates

Monday

rubik's cube and my mom

hye. dah lama aku tak berceloteh kat sini. bukan taknak, tp takde idea lah. hehehe, semua sehat ke? sebelum tue, aku nak ckp. cuti aku dah semakin sikit. hish! mcm seronok pulak ddk kat rumah nie. ok, stop melalut.

hari nie aku nak cite psl my mom. bukan mengumpat yea. saje nak share. kisahnya mcm nie, selepas solat maghrib td. dia masuk bilik aku. then tgk rubik cube atas katil aku. so, dia try la solve benda tue. aku taktau pape pun, sebab mengadap FB jer.

then aku berpaling. ok, my mom buat base dulu. jadi lah base dia tue. tp, yg aku tak tahannya. dia main tipu. hah!tipu mcm mana? nak tgk? meh sini.











hah! nie lah yg aku cakap. my mom main tipu. 1 side jer dia dapat warna yg sama. heheh, lucu betullah my mom nie. tp kira ok lah tue kan? dari takleh buat langsung kan? so, aku ckp kat my mom. 'ok lah tue, baru permulaan.'


p/s; sape2 yg nak try? meh aku ajarkan. hehehe

No comments: