Blogger Templates

Wednesday

dah settle, alhamdulillah.


of course lah yes kan? sbb dia masih mencintai dan menyayangi kekasih dia. so, dia perlu usaha tanpa berputus asa utk dapatkan kekasihnya. walaupun kekasih dia dah buang dia, dah tawar hati padanya. tapi akhirnya, berkat kesabaran dan kesungguhan dia utk dapatkan kekasih dia. mereka kembali bersatu. nie lah kisah sahabat aku. intan dan kekasih dia.



nie lah intan


dia dan pakwe dia dah bersama lbh kurang 3 tahun kot. aku pun taktau jgk. tp yg pasti, time aku diploma lg, diorang dah couple. so, maknanya lbh krg 3 tahun lah kan? hehehe, sory tan. aku tak igt. aku dah pernah jumpa pakwe dia. suci je muka. bertuah intan dpt memiliki dia. hehehe, patutlah taknak lepaskan dia pun kan?heeee.

utk beberapa hari yg lepas, diorang gaduh. biasalah kan, asam garam alam percintaan neh. ada jugak time happy, time sedih. dan terpaksalah hadapi semuanya, kan?

so, intan bagitau aku pasal nie. aku pun selidik lah sikit2. konon2 ala2 polis pencen. then dapat tau la puncanya. apa lg, jadi la penceramah tak bertauliah kejap. mcm lah aku nie hebat sgt bab2 nie. kapal sendiri pun goyah, nak selamatkan kapal org lain. haish, pepatah dari mana aku dapat nie? aahh, lantaklah. janji aku paham.

then aku pun bgtau lah camne dia perlu buat. ibaratnya aku nie dokter.cinta lah. dia pun ikut la apa yg aku buat. aku main ckp je, taktau benda tue berhasil or tak. cuba lah dulu intan oiii. lama jugak la aku tunggu 'berita' dari intan. tp last2 yg aku dapat, diorang dah berbaik semula!!!

alhamdulillah. tp bukan sebab aku okeyyyy. adalah tue ayat2 yg intan guna. hah! sape2 nak pujuk kekasih dia merajuk or nak rujuk balik. cepat2 menuntut ilmu dgn intan. hehehe,



tan!!dengar neh!lain kali jgn buat dia lg. ingat apa yg di pesan. okey?


dan last skali, jaga la dia molek2. bukan utk orang lain. tp utk kebahagiaan korang jugak. aku doakan kau dan dia akal kekal sampai ke Syurga. aminnnnn.





p/s; aku berharap, ada keajaiban yg berlaku dlm kisah cinta aku.

No comments: